lunes, 9 de febrero de 2015

LA EDUCACIÓ, EL MOVIMENT I JO.

A la primera pràctica de l'assignatura, s'ha demanat realitzar un dibuix en el qual hi havia que representar el següent: "Educació, moviment i jo". 
Després de deixar uns minuts per realitzar aquest dibuix, hem fet una possada en comú sobre les nostres "obres d'art", en les que la majoria de nosaltres se'ns hem representat pròpiament. No obstant, encara que tingueren trets semblants, eren tos dibuixos diferents.

Seguidament hem realitzat un debat en comú sobre el perque ens representem d'una manera o d'altra. Hem comentat sobre els trets amb que ens identificavem, perque si es xica hi posa coleta, perque si es xic estroba "ciclat", és a dir diferents estereotips que l'identifiquen. Tot i això, la majoria de representacions gràfiques situaven al "jo" segons les experiencies de cadascun, segons allò viscut, en definitiva allò que a cadascú ha viscut durant la seua vida, i que en la qual hi trobem un moviment present.


La educació, el moviment i jo.


Pel que fa a la meua perspectiva, en aquest dibuix he volgut representar tant el moviment, la educació i la meua pròpia persona. Segons el meu parèixer, en aquest cas representant el joc de “tula”, he intentat transmetre que amb el moviment, s’aprenen coses, en este cas la educació de relacionar-se amb altres éssers. En el qual hem represente a mi mateixa, ja que seria un component de la meua experiència en el qual reps una educació on es transmeten, per exemple valors de socialització o inclús el propi fet de saber com moure’s.


No hay comentarios:

Publicar un comentario